Oversigt over fortrolighedserklæring
Denne fortrolighedserklæring forklarer, hvilken information vi samler om dig, hvad vi bruger disse oplysninger til og hvem du kan kontakte for flere oplysninger eller forespørgsler.
Hvad dækker denne fortrolighedserklæring?
• Hvilke oplysninger indsamler vi?
• Hvordan bruger vi oplysninger om dig?
• De juridiske grunde, vi bruger til behandling af personlige oplysninger
• Med hvem vi deler dine oplysninger
• Beskyttelse af dine personlige oplysninger
• Hvor længe beholder vi dine oplysninger?
• Dine rettigheder
• Ret til at klage
Hvad dækker denne fortrolighedserklæring?
Denne fortrolighedserklæring forklarer, hvordan vi er forpligtet til af beskytte dit privatliv og håndtere dine oplysninger på en åben og gennemsigtig måde.
Denne fortrolighedserklæring beskriver, hvordan vi indsamler, håndterer og beskytter oplysninger om dig, når:
• Vi skal afgive tilbudsmateriale eller udføre arbejde for dig
• Du bruger vores hjemmeside
• Vi udfører andre aktiviteter, der indgår i driften af denne hjemmeside.
Når vi henviser til ”vores hjemmeside” eller ”denne hjemmeside” i denne fortrolighedserklæring, mener vi specifikt hjemmesiden www.reklamecentret.dk.
Bemærk venligst, at andre hjemmesider, der henvises til via vores hjemmeside ikke er omfattet af denne fortrolighedserklæring. Vi opfordrer besøgende til at gennemgå privatlivsbeskyttelse på hver af disse hjemmesider.
Hvilke oplysninger indsamler vi?
Vi kan indsamle personlige oplysninger fra dig, når du bruger denne hjemmeside.
Det gør vi fordi du giver os ret til det når du bruger formularen på vores hjemmeside, eller på anden måde kontakter os med henblik på videre samarbejde.
De personlige oplysninger, som vi indsamler eller indhenter kan omfatte: Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, samt andre oplysninger, der kan have relevans for vores videre udførelser af arbejdet.
Hvordan bruger vi oplysninger om dig?
Vi bruger dine oplysninger til at administrere samt reagere på de anmodninger du sender os, via hjemmeside, telefon eller e-mail.
De juridiske grunde, vi bruger til behandling af personlige oplysninger
Vi er i loven forpligtet til at angive de retlige grunde vi har til at behandle og opbevare dine data.
Med hvem deler vi dine oplysninger?
I forbindelse med det formål, der er beskrevet i afsnittet ”Hvordan bruger vi oplysninger om dig” ovenfor, kan vi muligvis videregive oplyse oplysninger om dig til tredieparter, der yder tjenester til os, samt myndigheder, der med rimelighed kan kræve adgang til dine oplysninger.
Beskyttelse af dine personlige oplysninger
Vi bruger en række fysiske, elektroniske og ledelsesmæssige foranstaltninger for at sikre, at vi holder dine personlige oplysninger sikre, korrekte og opdaterede. Disse foranstaltninger omfatter:
– Uddannelse til relevant personale for at sikre, at de er opmærksomme på vores privatlivsforpligtelser, når de håndterer personlige oplysninger.
– Administrative og tekniske kontroller for at begrænse adgangen til personlige oplysninger på grundlag af et ”behov for at vide”.
– Teknologiske foranstaltninger, herunder antivirussoftware og makulering.
– Fysiske foranstaltninger, såsom begrænset personaleadgang til relevante lokaler.
Hvor længe holder vi dine oplysninger?
– Så længe som nødvendigt for den relevante aktivitet eller tjenesteydelse. I henhold til bogføringsloven er vi forpligtet til at gemme alle bilag i mindst 5 år.
Af hensyn til reklamationer, garantisager samt eventuelle senere tjenesteydelser har vi valgt, at gemme de fleste oplysninger i op til 20 år.
Dine rettigheder:
Du har forskellige rettigheder i forhold til dine personlige oplysninger. F.eks:
• Få bekræftelse på, at vi behandler dine personlige oplysninger og bede om kopi af de oplysninger, vi har om dig.
• Bede om, at vi opdaterer dine personlige oplysninger og bede om kopi af de personlige oplysninger, eller rette oplysningerne hvis du mener de er forkerte eller ufuldstændige.
• Bede om at få slettet personlige oplysninger eller begrænse den måde, hvorpå vi bruger oplysningerne.
• Protestere mod vores behandling af dine personlige oplysninger.
• For at udøve nogle at dine rettigheder, eller hvis du har spørgsmål vedrørende vores brug af dine personlige oplysninger, bedes du kontakte os.
Ret til at klage:
Hvis du er utilfreds med den måde, hvorpå vi har håndteret dine personlige oplysninger hr du ret til at klage til EU’s databeskyttelsesmyndighed (DPA).